reklama

Ďalší utorok (ad Ženský pohľad ...)

Prešlo pár týždňov a ja som potrebovala výmaz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Po týchto posledných dňoch, ktoré sa viac podobali zlému hollywoodskemu filmu ako realite, som naozaj potrebovala vypnúť, nemyslieť, zabudnúť... aspoň na chvíľku. Sama som to už nedokázala – fáza sebaľútosti a pohľad ukrivdeného káčatka nastupovala ihneď po otvorení fľašky ružového. Ku kamoške som tiež ísť nechcela – zaslúži si aj trošku pokoja, veď som ju okupovala už dva týždne. A aj tak nemá nikdy nič v chladničke. Okrem toho som nadobúdala presvedčenie, že už nepotrebujem chápajúcu ženskú náruč. Návrat do reality mi zabezpeči jedine triezvy chlapský nadhľad a úprimná priateľská rada „j.b už konečne na to“ od niekoho, kto neslzí pri Madissonských Mostoch, nežije z očakávaní a vo vete „Nechce sa mi“ nečíta „Ty už ma nemáš rád“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som sa opäť ocitla na tom ich chlapskom utorku. Samozrejme ako Fero, tentokrát však v gaťoch, tričku a teniskách. Aj keď som zopár sessions vynechala a po mojej jednej skromnej návšteve som vlastne mohla byť považovaná skôr za náhodu ako plnohodnotného člena, ma chalani vrelo privítali. A keďže si práve objednávali ďalšie kolo, objednali automaticky o jedno pivo viac. Po úvodných zvýtačkách a štandartných vyzvedačkách čo nové a ako, sa chalani vrátili k pôvodnej téme rozhovoru. A čuduj sa svete, čo neriešili? Vzťahy. Teda akože lásku a tak. No fasa, povedala som si. Som sem prišla, aby som tú lásku konečne neriešila a ona si ma aj tak nájde? Myslím tá téma, samozrejme. Láska samotná ma už hodne dlho úspešne obchádza a ak aj o mňa náhodou zakopne, nechá takú modrinu, že potom poriadne dlho krívam. Ako aj teraz napríklad.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nechcela som však rušiť, a keďže som vlastne vôbec netušila, aký majú predstavitelia opačného pohlavia skutočne vzťah k tejto téme iba som počúvala. Možno sa priučím.

Roman vyzeral skutočne skormútený. Zahľadel sa to asistentky. Najskôr si myslel, že o nič nejde, že je to len flirt, výplň času a kompenzácia toho, čo doma nemá. Ale keď mu zahlásila, že by sa nemali stretávať, pretože jej priateľ by sa „chcel polepšiť a začať sa jej viac venovať“ zostal z toho tak vedľa, že týždeň nevyšiel z domu, ak nepočítam robotické odpracovanie 10 hodín denne v kancelárii, prvé dva dni dokonca ani to nie (!).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To ma šoklo! Podobnú reakciu by som čakala od mojej 16 ročnej sesternice alebo 28 ročnej kamarátky, nie od 36 ročného, vyrovnane pôsobiaceho muža. Chlapi sa vedia takto trápiť?! Ba čo viac, oni sa vedia takto trápiť pre lásku???? A je to len výnimka alebo to iba ja stretávam bezcitné opachy s maskou vnímavého gentlemana, ktoré po chvíľke na každý prejav emócii zahlásia, že som hysterická alebo že mám pred menzesom...

Spôsob, akým s Romanovi argumentovali ostatní ma utvrdil, že to až taká výnimka byť nemusí. Padlo aj zopár empatických „ser ne to, poď sa ožrať“ ale v podstate to bolo viac o pochopení a snahe dodať racionálne argumenty emóciami postihnutej a zranenej duši inak vždy veľmi logicky zmýšľajúceho človeka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Koľko že má rokov tá kočanda?“ spýtal sa niekto s partie.

„22...“ odpovedal ticho Roman.

Chalani pozreli na seba a takmer všetci do jedného si odpili. „Roman, počúvaj. Čo si ty robil v 22??? Ani si nepamätáš, určite si bol v kuse na intráku nadrbaný a v tých vzácnych chvíľach, keď nie si práve s nejakou trtkal. Vidíš, ona je na tom podobne, a ten jej šuhajko jej môže dennodenne zabezpečiť jedno aj druhé. Ty nie. Teda sem tam nejakú opicu, z ktorej sa potom tri dni spamätávaš, a s tým sexom to už tiež určite nebude ako za starých dobrých časov. To je o veku. Musí dorásť, vyzrieť a bude si vážiť aj občasný sex na klasickej posteli, v klasickej spálni. A pri troche šťastia aj teba. Alebo aspoň tú spálňu a značkové handry, čo ukrývajú skrine“.

„Láska nie je bežný cit. Veľa ľudí si mýli lásku s príťažlívosťou, chtíčom, priateľstvom či ich kombináciou. Ale láska sa dostáva len vyvoleným, tým, čo o ňu naozaj stoja a dokážu ju využiť a pretaviť od vlastného šťastia. A povedzme si narovinu – toto malo ďaleko od takého citu... Tak sa tu netvár ako Mečiar po voľbách, šupni to do seba a užívaj slobodu. Je to ako má byť, ak je ona – ONA, vráti sa a ak nie, aspoň nestrácaš čas. Venuj sa niečomu zmysluplnému, sebatýranie počká. Ešte bude príležitosť. Skús radšej dokončiť tie dane, čo mi sľubuješ už pár mesiacov!“

Ondrej adresoval svoje slová Romanovi. Našli však viacerých príjimateľov. A tak som vstala, pozdravila a s úsmevom odkráčala domov. Dokončiť ten obraz, čo som pred pol rokom sľúbila kamoške. Večer splnil, čo mal. Vďaka chalani.

Marina Fintorova

Marina Fintorova

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tvrdohlavo naivná, drzo samostatná, medovo štipľavá, spontánne zodpovedná a nezodpovedne spontánna. A ešte veľa ďalšieho ale rada nedopovedám do konca. Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyReálne výmyslyPoviedky o neverePokusy o rýmovačkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu