reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marina Fintorova

Marina Fintorova

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

tvrdohlavo naivná, drzo samostatná, medovo štipľavá, spontánne zodpovedná a nezodpovedne spontánna. A ešte veľa ďalšieho ale rada nedopovedám do konca. Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyReálne výmyslyPoviedky o neverePokusy o rýmovačkySúkromnéNezaradené

reklama

Reálne výmysly

Pravda o zebre III - o nieco neskor

Marina Fintorova

Pravda o zebre III - o nieco neskor

Moja pauza netrvala tyždeň ale tri. Prvý potrebovala duša, ďalšie dva telo, aby sa s tým všetkým vyrovnalo. A aby bolo z môjho pohľadu konečne použiteľné na „nový život“.

  • 12. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 788x
  • 0
Ďalší utorok (ad Ženský pohľad ...)

Marina Fintorova

Ďalší utorok (ad Ženský pohľad ...)

Prešlo pár týždňov a ja som potrebovala výmaz.

  • 14. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 095x
  • 17
Pravda o zebre II - Prvý týždeň bez práce

Marina Fintorova

Pravda o zebre II - Prvý týždeň bez práce

Pondelok. Vynechám. Úrad práce, na radu som sa dostala práve, keď tá „milá“ pani vycapila tabuľku Zatvorené – obed, cestou domov dážď, blato, depka... nezačala som dobre. Od utorka ale už príde konečne ten biely pruh! Nikdy som síce nemala tú česť skúmať onen nešťastný zebrin otvor takto zblízka, či vlastne zvnútra ale som presvedčená, že nemôže ísť o nič veľké, maximálne tak na jeden deň. Áno. Viem to.

  • 3. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 106x
  • 3
Ženský pohľad do mužskej duše (v skratke a bez analýz)

Marina Fintorova

Ženský pohľad do mužskej duše (v skratke a bez analýz)

Fuuuuu, to bol náročný večer. Rýchly a intenzívny.

  • 2. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 034x
  • 28
Pravda o zebre

Marina Fintorova

Pravda o zebre

Pondelok. Štandartne meškám do práce a ako vždy sa spolieham, že si to nik nevšimne. Ako vždy, všimol. A áno, opäť môj šéf... Po spovedi mučeníka a ešte stále so psími očami, nad ktorými by sa zľutoval hádam aj najväčší nepriateľ štvornohých kamarátov sa plížim ku kávovaru - v pondelok mi systém začína bootovať najskôr tak po druhej káve, čo väčšinou znamenalo aspoň polovičný reštart v čase začiatku celofiremnej pondelkovej porady. Káva však došla a absenciu elektrického náboja medzi mojími smutnými pondelkovými neurónmi si teda všimol celý top management.

  • 30. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 535x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu